Postat av: Stina liffner

Jag har velat se den här filmen länge, synd att den inte var någon 10 poängare

Svar: Ge den en chans; du kanske gillar den mer än mig. :) Det var riktigt synd att den var så långsam!
Melanie

2015-01-05 @ 21:14:37
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Postat av: Towe

Jag såg den här på ett spontant bio-besök med min bror, och jag minns att vi blev så besvikna. Jag trodde att den skulle vara mer mystisk än vad den i själva verket var, så det var ju ett stort minus. Dessutom var den enligt mig (förutom långsam som du så väl påpekat) förutsägbar - supersynd! Däremot tror jag att jag skulle uppskatta den mer om jag såg den nu för det finns en del fina, djupa budskap som är värda att ägna sig en tanke åt...

Svar: Håller med; det är trist för den har potential.
Melanie

2015-01-07 @ 19:05:57

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: