Postat av: Elina

Har inte sett en enda bourne film. Är inte sådär jätteförlust i matt Damon

Svar: Jag tycker att Damon kan vara riktigt duktig, men Bourne-filmerna är lite sissådär. Inte så mycket action för att vara actionfilm, lixom :P
Melanie

2014-02-18 @ 19:09:17
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har sett alla Bourne filmerna och jag älskar dom. Både biljakt, lite romantik och mycket action! Det blev tyvärr en besvikelse när den fjärde filmen kom ut, eftersom att inte Matt Damon inte är med och det är en annan huvudkaraktär.

Svar: Vad synd att fyran inte är lika bra! Jag har den här hemma men har inte tänkt på att det är en annan skådespelare eftersom jag inte tittat på den ännu. Vad synd!!! Damon passade ju så bra i sin roll!
Melanie

2014-03-03 @ 16:09:34

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: