Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Den där har jag sagt att jag vill se men sen är jag emot när djur används i syftet för att underlätta för oss människor och dra in djur i kriget är något som jag aldrig har accepterat, så jag vet inte om jag är redo att se den.

Svar: Jag förstår dig precis; jag har också svårt för sådant trots att jag brukar uppskatta själva filmerna och jag gillar att bli berörd. War Horse är dock inte i närheten lika hemsk som exempelvis Water for Elephants. :)
Melanie

2015-01-17 @ 16:41:36
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Men det är ju bra för Water for Elephants gjorde mig så förbannad. Kan inte ens tycka om filmen på grund av hur elefanten blev behandlad och pga hur människorna runt om kring inte ville hjälpa fören det va för sent... typ.. USch hemska film.

Svar: Jag älskar Water for Elephants men mår dåligt varje gång jag ser den, hehe. Men jag tycker den är fantastiskt bra ändå. :)
Melanie

2015-01-18 @ 11:33:31
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: