Postat av: Perny

Jag och sonen såg den på bio och igår såg vi den tillsammans med maken hemma, han hade inte sett den på bio. Jag och sonen gillade filmen på bio och gjorde det även hemma. Maken som inte upplevt biokänslan uttryckte direkt att han tyckte den var utdragen och påpekade att de borde kunnat få ihop boken i en film istället för två. Jag kan hålla med, men många av de långsammare partierna tycker jag också får med känsla och det måste inte alltid vara action för att det skall vara bra.

Svar: Jag förstår vad du menar. :) När jag såg filmen på bio blev det en helt annan inlevelse och då tyckte jag jag den var mycket bättre än upplevelsen hemma. Men det är som sagt ändå en stark film, som du skriver. Har du läst böckerna? :)
Melanie

2015-03-28 @ 15:23:38
URL: http://theperny.blogspot.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag håller med, när jag såg den på bio så tyckte jag den va bästa av dom alla, men nu är jag inte så säker på det längre. Jag har börjat titta på filmen två gånger här hemma men orkar bara se 30 min åt gången för jissus så händelselös den är jämfört med de andra.. som jag också tyckte va lite sega.

Svar: Det är lustigt att det kan bli sådan skillnad. Efter bion gav jag den 8,5 / 10 och lade den också som etta i min lista "årets bästa filmer" och nu gav jag den 6,5...
Melanie

2015-03-28 @ 20:17:47
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: