Postat av: Johanna

Har velat läsa Cinder ett tag nu men det finns ju så många andra böcker som jag också vill läsa :)

Svar: Haha okay, men du borde verkligen prioritera Cinder :)
Mel

2012-07-13 @ 19:03:01
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: mli

HEJ!
Hoppas ditt lov har börjat bra och att du fick det bra i eftermiddags:)
Jag vill bara önska dig ett trevligt och soligt sommarlov! :D
Passa på att njuta av ledigheten och läs många böcker;) (men glöm inte att gå ut då och då...)
Kramelikram

Svar: Hej sötis!Jorå jag fick en toppendag (många jordgubbar inblandade!). Du får också ha ett underbart lov (men vi kommer väl ändå ses?????).
Jag ringer dig sen,
Kram!
Melanie

2013-06-05 @ 19:06:31
Postat av: mli

P.S. jag tror jag också vill läsa om Cinder...:)

Svar: Haha - låna den av Lisa G. ;)
Melanie

2013-06-05 @ 19:08:26

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: