Postat av: Johanna

Men VD säsong 3 kommer väl inte ut förrän i September? Kommer du få resten av sakerna innan den kommer ut då eller måste du vänta tills den också har kommit ut? :)

2012-07-20 @ 12:24:57
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Okej :)
Har du jämfört med Adlibris också? Och the Book Depository? för de brukar också ha billiga böcker :)

Lägg till den i beställningen då ;)
Jag har bara läst de 4 första orginal VD böckerna... och nu The Secret Circle också, men vill läsa resten av hennes böcker också :)

Svar: Jag har jämfört med Adlibris - A har mindre utbud än Cdon och de flesta böckerna har bara en skillnad på 5 kronor så det är inte särskillt stor skillnad på priserna. Därför föredrar jag cdon.
Book depository har jag tyvärr inte hört talas om. :)

Haha jag ska nog inte lägga till den denna gång; lade just dit Unearthly så den totala summan är närmare 1700 nu så det får räcka för denna gång.
Okay, själv har jag alla utom de två sista i VD serien (moonlight och destiny rising). De andra av smith som jag har är Night world serien och the forbidden game (rekomenderas). :)
Mel

2012-07-20 @ 12:53:03
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Jag vet också hur det slutar nu :) Eller alltså hur CoG slutar :)
Måste ha den!! Både CoFA och CoLS... fast tänker inte köpa de förrän i vinter..

Svar: Haha okay :) Det mest spännande slutet i serien hittils var nog det i CoFA :) men jag får snart reda på CoLSs slut ... :) Jag vill se omslaget till CoHF!! De andra är ju så vackra! Och jag måste dessutom skaffa mig prequel serien (the infernal devices: clockwork angel, clockwork prince och clockwork princess). De omslagen (speciellt till tredje) är underbara! :D Gillar verkligen Cassandra Clare :)
Men du borde verkligen verkligen verkligen läsa Divergent härnäst! Av alla böckerna jag någonsin läst (rätt så många) så ligger Divergent (och dess efterföljare Insurgent) på plats nummer 2 på min favvo-lista :)
Mel

2012-07-20 @ 14:44:14
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Johanna

kollade nyss på din bookshelf tour igen och varför tycker du inte man ska läsa böckerna om man gillar Damon? Vet inte om jag har frågat innan men ja..

Svar: Av två anledningar (varav den ena spoilar). Nummer ett: han är helt annurlunda i böckerna, men det är inte den största anledningen. Nummer två: han dör i bokserien, och om man gillar Damon och får reda på att han inte är med genom hela serien (kanske typ halva) så tänkte jag att man inte ska "slösa" sina pengar om man läser böckerna för att läsa om Damon - som jag faktigst vet många gör. :) Så det är så det ligger till :)
Mel

2012-07-21 @ 10:40:34
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Nä!! Vilken bok dör han i?

Svar: Kommer inte ihåg om det var bok nummer 6 eller 7 :P
Mel

2012-07-24 @ 12:50:30
URL: http://boktjejerna.devote.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: