Postat av: Yrsa

Jag håller helt med dig om att den här serien liknar Vampire Academy. Störde mig lite på det när jag läste Half-Blood (har inte läst den här, dock). Men mot slutet började den gå sin egen väl tycker jag. Resten av serien verkar lovande :)

Svar: Tycker själv att det är båda positivt och negativt att den liknar VA, men man vill ju ha en ny och unik bok, så jag hoppas inte jag stör mig för mycket på Half-Blood =) Men älskar omslagen till serien och kommer definitivt fortsätta med den - precis som du skrev så verkar den lovande =) Har du läst Pure?
Melanie

Postat av: Yrsa

Nej, jag har inte hunnit läsa fortsättningen än. Lånade boken från biblioteket och de har inte köpt in den än. Men så fort de gör det så reserverar jag den! :)


Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: