Postat av: Johanna

Känner nu att jag verkligen måste ta tag och läsa Nicholas Sparks böcker! Har sett tre av filmerna som är baserade på hans böcker, bl.a The Last Song, men aldrig läst någon bok. Vill ha de omslagen du har och om jag kommer ihåg rätt kostar de lite över 100 kr på Adlibris vilket jag innan har tyckt varit för dyrt. Men nu när jag har läst din recension är jag mer än villig att betala det för denna boken :)

Svar: Det borde du verkligen! Vilka är de andra filmera? =) Själv har jag sett a walk to remember, the last song, the lucky one och dagboken =) Jag älskar verkligen bokomslagen - speciellt till The Guardian =) håller med om att de är rätt dyra, vilket är synd. Jag hoppas verkligen du uppskattar boken du väljer minst lika mycket som jag gjorde, och att du inte blir besviken. Själv uppskattade jag Safe Haven och The Lucky One mest - hittills =) Lycka till ^^
Melanie

2013-01-13 @ 21:43:34
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Dear John och A Walk to Remember :) Ska snart se The Lucky One också när jag känner för det men funderar lite på om jag ska läsa boken först eller inte ;)
Funderar på att börja med Safe Haven eftersom det låter på dig som att den är jättebra :)

Svar: Ååh dem är bra =) Dock gillade jag inte The Lucky One lika mycket =P mina favoritfilmer av Sparks är Dagboken och The Last Song. Ja Safe Haven älskade jag, men The Last Song bölade jag till ;)
Melanie

2013-01-14 @ 15:51:26
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: Johanna

Okey, vi får väl se vad jag tycker :) Dagboken har jag velat se länge, men det har aldrig blivit :)
Får väl läsa båda då ;)

2013-01-18 @ 20:54:13
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: evangelicos

You really make it appear really easy with your
presentation however I find this matter to be really something that I
believe I'd by no means understand. It seems too complicated and very
broad for me. I'm looking forward for your next put up, I'll
try to get the hang of it!


Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: