Postat av: Rebecka

ELDEN!!!!!!!!!!!!! Lyllo dig!

Svar: Tihi ja jag blev verkligen chockad när den låg i brevlådan - visste inte ens att den fått ett omslag! xD
Melanie

2013-07-17 @ 14:02:51
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Herre jissus vilken hög. Det där hade tagit mig minst 10 år att läsa alla dom! Men de ser ju intressanta ut, så hojta till om det blir film av dessa =)

Svar: Haha jag tror nog att du underskattar dig själv ;) Det ska jag göra - men hittills är det ingen av dem, vad jag vet i alla fall =)
Melanie

2013-07-17 @ 19:34:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Jag är rädd för att jag inte gjorde det. Det tog mig 2 år att läsa ut "Allt för min Syster".
Och Femtio Nyanser av Honom påbörjade jag i höstas och har bara kommit till sidan 120 nånting. Men nu börjar det ju iaf hända "lite saker" så kanske jag kan komma igång med läsandet på riktigt =)

Svar: Haha kanske för att filmerna prioriteras? ;) Jag lovar att om du bestämmer dig för att sitta två timmar i sträck så har du sedan läst ut FEMTIO NYANSER AV HONOM :)
Melanie

2013-07-18 @ 20:11:13
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: