Postat av: mli

Halloj!
Jag har försökt få till en lista på böcker som jag hemskt gärna vill läsa:) Jag vet inte om jag har missat ngn (det är lättare att se när böckerna är framför en;)):
*Giftet (och nu oxå magin)
*Destroy me (fast på svenska)
Evermore (hade tydligen inte läst den:))
The maze runner
Obsidian
Farlig förmåga
Wither
Level 2
Glashuset
Hexhall
Breathe
Uglies
Frozen
Och kanske Saeculum
*City of bones
*Cinder
*Scarlet

Någon jag har glömt???

Svar: Det var ingen dålig lista du gjort - och jag antar att det är mig du vill låna dem av? ;)
Melanie

2013-06-07 @ 11:27:42
Postat av: mli

Japp:) Du är mitt lilla privat bibliotek (eskilstunas är skitdåligt uppdaterat!-ditt har däremot alltid ngnt nytt!!!:D)
Okej jag har tagit en liten till titt på listan:
Stryk saeculum och lägg till Legend av Marie Lu istället (jag måste bara läsa den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Kram (och godnatt;))

Svar: Haha done and done/ ditt privata bibliotek xD
Melanie

2013-06-27 @ 23:19:41

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: