Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Fick också den andra filmen idag och den första filmen från 81, som nyligen också fick en remake, var faktiskt rätt bra när jag såg den i början av tonåren. Men remaken va kanske inte super.
Men första filmen var inte en skräckkomedi, det var bara pure evil och jag har för mig att den va rätt läbbig. Så varför ska de blanda in komedi i uppföljaren.. USch så trött jag blir nu. Men annars säker jag som dig, skräck är inte min grej heller, tycker bara det är töntigt. Men vet, den kanske är bra ändå..

Svar: Vi får hålla tummarna!
Melanie

2014-08-20 @ 15:06:31
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Något viktigt som du bör veta om Evil Dead 2 innan du ser film är att den tar vid direkt efter The Evil Dead, och där de första 7-8 minuterna av filmen är en snabb resumé av det som hände i den första.

Detta står inte på baksida av fodralet, vilket är jävligt dumt, och läser man där så blir man förvirrad med tanke på att man tror att Ash och Linda återvänder till stugan. Men de har liksom aldrig ens kommit därifrån. Så beskrivningen på filmens fodral är jävligt missvisande och ställer till det för såna som inte har sett den första filmen.

Svar: Tack så jättemycket för förklaringen! :)
Hittills är det ingen stor hit direkt...
Melanie

2014-08-20 @ 16:51:03
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Micke

Riktigt cool film! Har sett den flera gånger. Kul att du fick den som recex, tror inte du hade köpt den själv.

Svar: Haha, nej det hade jag definitivt inte gjort. :)
Melanie

2014-08-20 @ 21:06:00
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: