Postat av: Annie Roos

Tycket du om big eller hade du hellre sätt Carrie med någon annan?

Svar: Jag gillade Aidan väldigt mycket; tyckte han var omtänksam och passionerad, så jag hade hoppats på honom. Men jag ville hellre att Carrie blev tillsammans med Big än Aleksandr; de var ett mycket mer underhållande par, trots den lite jobbiga dramatiken mellan dem. Vad tycker du? :)
Melanie

2014-07-20 @ 12:41:00
URL: http://seriesoffan.blogspot.se
Postat av: Annie Roos

Jag gillade också Aidan väldigt väldigt mycket och hoppades på dem. Men big är nog bättre än Alex ändå. Båda känns så himla macho bara, de känns inte snälla på något sätt. Men när jag kollade på serien försökte jag att fokusera på de andras partners istället, de var mycket roligare ☺

Svar: Jag håller med dig; de är lite för "grabbiga" och okänsliga ibland. :)Jag älskar Samanthas pojkvän - Smith - och Charlottes man Harry. :) Tycker de båda är otroligt sympatiska och omtänksamma. :)
Melanie

2014-07-20 @ 12:50:24
URL: http://seriesoffan.blogspot.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: