Postat av: TVseries-Hennie

Måste säga att jag hade VÄLDIGT svårt för säsong 5... Hoppas att det vänder nu i säsong 6!

Svar: Tycker du den var värre än 4:an? :)
Melanie

2014-10-04 @ 15:32:28
URL: http://www.tvseries.webblogg.se
Postat av: TVseries-Hennie

Kommer inte riktigt ihåg vad fyran handlade om! men jo, tror nog att jag tycker säsong 5 var den värsta hittills! :/

Svar: Jag förstår dig! Det skumma var ju att jag kom på nästan bara negativa saker om den men av någon anledning så gillade jag den ändå xD Jag hoppas faktiskt att den läggs ner vid säsong 7 som Plec har sagt så att det inte dras ut plågsamt länge...
Melanie

2014-10-04 @ 17:02:06
URL: http://www.tvseries.webblogg.se
Postat av: Jassie

Såg bara några episoder av säsong 5, sen tröttnade jag helt. Känns som om VD inte är VD längre sedan de kom till college. Håller dessutom med dig helt om att det inte finns några riktiga lösningar och att "skurken" hela tiden är en ny person.

Svar: Förstår dig verkligen. Jag gillade som sagt inte första halvan av säsongen, men tyckte det blev bättre längre in. Men TVD känns definitivt inte lika bra som tidigare och jag hoppas att serien läggs ner snart.
Melanie

2014-10-05 @ 11:46:53
Postat av: TVseries-Hennie

Håller med, 'it has run its course' :P

Svar: Definitely! Hoppas bara de gör ett hyfsat avslut till serien. :P
Melanie

2014-10-05 @ 13:18:29
URL: http://www.tvseries.webblogg.se
Postat av: Jassie

Dessvärre riskerar väl detta att bli en i mängden av alla evighetsserier som producenterna fortsätter med så länge det finns några fans de kan tjäna pengar på. Vilket är synd eftersom det från början var ett underbart koncept, men det skulle stannat efter 2-3 säsonger högst.
/Jassie

2014-10-06 @ 18:27:42
Postat av: Jassie

Dessvärre riskerar väl detta att bli en i mängden av alla evighetsserier som producenterna fortsätter med så länge det finns några fans de kan tjäna pengar på. Vilket är synd eftersom det från början var ett underbart koncept, men det skulle stannat efter 2-3 säsonger högst.
/Jassie

2014-10-06 @ 18:27:44

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: