Postat av: Elsa

24 är verkligen en actionserie värd att se! Gillar säsong 3 dels för att hela smitt-storyn är väldigt spännande. Men säsong 2 är nog faktiskt min favorit! Även fast alla säsonger är minst lika bra :) Det jag fascineras mest av när det gäller 24, är att allt utspelar sig i real-tid. Det gör varje minut på duken riktigt spännande!

Svar: Jag håller med dig till 100 %! Har du alltså sett alla säsongerna? ^^
Melanie

2015-06-21 @ 20:46:01
URL: http://www.gillafilm.devote.se
Postat av: Elsa

Jag har sett fram till säsong 7, alltså har jag inte sett den åttonde säsongen och Live Another Day, men jag har även sett filmen som kom 2008. 24 är en av mina favoritserier, och framförallt en av mina allra första serieintressen så jag ska absolut ta och se klart allt någon gång inom en snar framtid! Men enligt mig är de första säsongerna de bästa! Även om övriga säsonger också är väldigt bra :)

Svar: Ooo då har du lite godbitar kvar. :) Som du säkert förstår har jag jag bara sett 1-3. ;)
Melanie

2015-06-22 @ 20:33:00
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: