Postat av: Gabriella

Tyckte lite likadant som du när jag såg förra säsongen. Jag visste knappt varför jag fortsatte titta, men kanske var det för att jag hoppades att "nästa avsnitt kommer vara bättre". Sen hade den ju sina ljusa stunder. Men jag tyckte precis som du att de upprepade alldeles för mycket och det faktum att karaktärer aldrig dör på riktigt gör att man inte alls engagerar sig i serien på det sättet man gjorde förut. Väldigt tråkigt.. Undrar hur den 7:e säsongen blir. Jag vet att jag kommer titta på den, bara för att, men samtidigt är jag lite sugen på att inte göra det. Försöka hålla kvar i det där som jag älskar med TVD istället för att se en till säsong som kanske kommer förstöra det ytterligare. Men men.. Återstår att se hurdan den blir!

Svar: Bra skrivet - håller verkligen med! Man klamrar fast vid hoppet om att serien ska återgå till dess forna glans. Jag tror att TVD kommer bli ännu värre nu när Dobrev är ute ur bilden: men den KAN ju överraska... :)
Melanie

2015-10-03 @ 09:28:19
URL: http://gpkjeilen.blogspot.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: