Postat av: Micke

24 är en fantastisk serie! Många avsnitt har ett cliffhanger-slut, som gör att man tänker: "Hur fan ska han klara sig nu?".

Jag har sett säsong 1-7. Ska se säsong 8 och Live Another Day.

Svar: Håller med. En oväntat bra serie. Jag ser mycket fram emot att se vidare. :)
Melanie

2015-09-23 @ 09:49:27
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se
Postat av: Elsa

Håller med om att denna säsongen är riktigt bra! Men jag minns hur sur jag blev över att de tog död på så många karaktärer på samma gång, framförallt min favorit David Palmer... Är dock väldigt glad över att Chloe överlevde, hon är ju bara för underbar!

Svar: Haha, jag förstår det. Men samtidigt tycker jag att det är bra att serien vågar ta död på karaktärer: det ökar spänningsfaktorn och minskar det oförutsägbara. :)
Chloe är en stor favorit hos mig också; en stark och underhållande karaktär. :)
Melanie

2015-09-23 @ 10:54:28
URL: http://www.gillafilm.devote.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: