Postat av: Lina - A Film and Tv Freak Like Me

Jag håller med dig på typ allt förutom på en punkt. De få INTE bli gravida, då kommer det in barn i serien och det är något som förstör allt.
T.ex: HIMYM föll samman totalt när Lily och Marshall fick en unge på halsen och det vill jag inte att ska hända här. Spädbarn har inget i komediserier att göra om du frågar mig =)

Svar: Jag vill inte heller ha en bebis med; men ett alternativ vore ju om ex. Penny eller Bernadette blev gravid, att de förbereder inför det (finns ju massor skämt man kan ta till i det läget) och att det blir typ missfall? Då har de utvecklat relationen utan 1) giftemål, 2) bebis. :)
Melanie

2015-09-19 @ 13:05:45
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: