Postat av: Lina

Hej,
Jag läste idag ut den tredje boken i serien (I dödens stad) och blev nu förvirrad av vad jag ska läsa härnäst och hittade till din blogg. Jag förstår verkligen inte om jag borde läsa I solstormens spår eller Dödlig kod först. Har läst på din blogg att du inte alls gillade den förstnämnda, men skulle du kunna hjälpa mig att förstå vilken jag borde läsa först (om ens båda)...förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta information om vilken man borde läsa först haha!

Svar: Hej! Det spelar ingen roll i vilken ordning du läser dem. Båda böckerna utspelar sig innan originaltrilogin: "Dödlig kod" följer Thomas och Teresa, medan "I solstormens spår" väldigt löst anknyts med de andra böckerna. Jag läste "I solstormens spår" innan "Dödlig kod", men anser inte att det gör någon större skillnad. :)
Melanie

2018-01-25 @ 00:36:35

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: