Postat av: Lina - A Film and Tv Freak Like Me

De tre första säsongerna är de bästa sen går det bara utför allt mer. Jag slutade titta nångång i s5 eller 6. Serien blev då bara för mörk och avsnitten började följa en för stark tråd vilket gjorde att man inte längre kunde se ströavsnitt med riktiga slut. Kriget mellan himlen och helvetet tar då också över alt mer och de religiösa bitarna med änglar och demoner fick mig nästan at börja kräkas. Nej, Supernatural gick då från att bli en favorit till skit.

Svar: Jag kommer dock se alla säsongerna - it's a must for us collectors. ;)
Melanie

2016-02-05 @ 09:31:21
URL: http://afreaklikeme.blogg.se%20/
Postat av: Felicia

Jag är på fjärde säsongen nu :D! Väldigt glad över linas kommentar då det jag stör mig på att de är mycket ströavsnitt i synerhet i de två första säsongern - vill helst ha en stark följetång i allt jag ser.

Svar: Personligen vill jag oftast ha en tydlig röd tråd i tv-serier men samtidigt föredrar jag avsnitten i Supernatural som är mer fristående. :)
Melanie

2016-02-05 @ 17:04:10
URL: http://frokentv.se
Postat av: Lina - The Movie Freak

SV: Jag kommer se alla den dagen serien blir nedlagd, för den där megaboxen måste man ju bara ha vare sig kvalité =)

Och se där ja, Felicia och jag tyckte olika där. Jag gillade SPN när den hade en tråd men ändå avslutande fall i varje avsnitt. Då kunde man se om favoritavsnitten om och om igen och ändå hänga med, det går inte längre fram i serien. Hade den dock haft den där starka tråden från starten så hade jag antagligen inte brytt mig, men de bara ändra spår så blir jag förbannad =)

Svar: Du och megaboxar ;)
Melanie

2016-02-05 @ 21:36:44
URL: http://themoviefreak.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: