Postat av: Elina

Jag gillade inte alls första filmen men tyckte den andra var riktigt bra,. Visst störde jag mig lite på att den inte var så lik boken men jag tror att den här versionen gjorde sig bättre på film än vad original storyn skulle ha gjort, den byggde upp förståelsen inför nästa film (om den filmen följer boken det vill säga). Jag har läst böckerna och filmen får 3,5 av 5 av mig, jag gick inte ifrån bion i besvikelse!

Svar: Haha, för mig var det tvärt om: tyckte att första filmen följde boken bra och fungerade fint, medan den andra var under all kritik. Jag hade hellre velat se originalberättelsen. :)
Melanie

2016-01-13 @ 13:09:38
URL: http://marklarsbooks.blogg.se/
Postat av: Lina - The Movie Freak

Ojojoj. Med det inledandet så hade jag förväntat mig typ 1 av 10 men så överraskar du med att ge den 5,5 ;) Vilket inte är så mycket mindre än mig som kommer ge den 6.5.

Svar: Det är fortfarande en helt okej film och därav betyget, men jag har fortfarande en hel del ilska angående just anpassandet efter boken. :)
Melanie

2016-01-14 @ 05:02:28
URL: http://themoviefreak.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: