Postat av: Lina - The Movie Freak

Still Alice är en toppen film enligt mig. De har fångat många av de rätta alzheimers-bitarna där i även om det felar ibland.
Dock är jag skitsur för att SF enbart envisas med att bara ge ut sina filmer på DVD när alla vet att BD is the shit. Men nej, de vägra hänga med i utvecklingen.

Svar: Jag hoppas verkligen det! Tycker ju mycket om Julianne Moore, i alla fall. :) Angående DVD/BD så är det inget jag stör mig på. :)
Melanie

2016-01-14 @ 17:19:28
URL: http://themoviefreak.se/
Postat av: Lina - A Film and Tv Freak Like Me

Nu är det nog iofs så att jag som jobbar med personer som drabbats av den sjukdomen har en helt annan förståelse än de som inte lever i det, men den är verklighetstrogen på många sätt och vis vilket gör den stark i mina ögon. Men jag ska tillägga att sjukdomen förskönas en aning. Den är hemsk här men hemskare i verkligheten.

Svar: Förstår det. :(
Melanie

2016-01-16 @ 08:25:23
URL: http://afreaklikeme.blogg.se%20/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: