Postat av: Denise Taylor

Själv blev jag inte alls heller imponerad a den. Om dom hade gjort den längre och mer detaljer i berättelsen då hade det kanske blivit en höjdare. Fick ganska höga förväntningar på filmen efter trailern även fast jag inte är insatt i spelen....
Jag brukar titta om filmer men har inte ens haft tanken att se om denna tyvärr

Svar: Håller helt med! Synd att du inte heller tyckte om den.
Melanie

2016-10-29 @ 07:17:49
URL: http://nouw.com/denusa
Postat av: Anonym

Kan säga att filmen är 200 gånger bättre när man har spelat spelet och är inne i deras historia. Så de luckor som du säger förstår man bättre, man blir glad över alla namn och man ser småsaker som gör så mycket att det är som spelet.

Svar: Roligt att du tyckte om den!
Melanie

2016-10-29 @ 09:21:46
Postat av: bam

Som spelare sedan flera år tillbaka så gillade jag verkligen filmen. Min fästman som spelat sedan tidigt 2000-tal gillade också den. Det är första delen i en triologi så en del frågetecken kommer att få svar senare. Jag upplevde absolut att man fick en relation till karaktärerna och just orcherna var jag jättenöjd med. De var skitcoola!

Svar: Jätteroligt att du tyckte om filmen!
Melanie

2016-10-30 @ 22:54:17
URL: http://www.bamtycker.wordpress.com
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

såg den på bio, inte självvalt precis men jag brukar välja film oftast så ibland får man väl ställa upp för andra ;p tyckte den var väldigt dålig. Min pojkvän tyckte att den var rätt bra men han har spelat spelet också så kanske höjer den lite anatar jag.

Svar: Ja, det verkar som att de trogna spelarna gillar filmen betydligt mer än oss andra.
Melanie

2016-10-31 @ 14:15:05
URL: http://efji.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: