Postat av: Lina - The Movie Freak

Man kanske borde ta och se den där 24 trots allt. Men jag totaltröttnade efter bara ett par avsnitt in i säsong 2... Men jag har ju megaboxen stående. Vet dock inte om den går att spela upp... Efter att ha returnerat den 2 gg till Cdon för både trasig låda och skivor så gav jag upp. Så den tredje behöll jag och superlimmade ihop och jag hoppas bara att de repiga skivorna går att spela upp. Det återstår att se antar jag.

Svar: Jag tycker personligen att de första säsongerna är bra men långsamma, ju längre in i serien du kommer desto högre tempo blir det. Så ja, du måste fortsätta. ;) I allra värsta fall får du hoppa över några säsonger. Visst missar du viktig karaktärsuppbyggnad och vissa handlingsparalleller, men eftersom de är relativt fristående gör det kanske inte jättemycket...
Melanie

2016-09-06 @ 20:30:20
URL: http://themoviefreak.se
Postat av: Lina - The Movie Freak

Jag kände lite så när jag såg den på tv för 100 år sedan, att det inte gjorde något om man missade 4 avsnitt eller nått, de stampade på ett ungefär samma ställe ändå. Det hände liksom inte så mycket under en timme.. Kanske räcker att se första och sista avsnittet i varje säsong =D

Svar: Nej, nej, nej - gör du så så kommer du ändå inte förstå något. Det är en sak att hoppa mellan säsongerna, men att hoppa mellan avsnitten kan du definitivt inte göra. Där är tempot högt och saker förändras efter varje episod.
Melanie

2016-09-07 @ 18:54:31
URL: http://themoviefreak.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: