Postat av: Lina - The Movie Freak

Jag började först gilla 2½ Men när Sheen var ute ut bilden och Kutscher inne. Innan han dök upp såg jag bara något strö-avsnitt då och då men sen såg jag varje avsnitt varje vecka =)

Svar: Jag förstår dig precis! Jag tyckte visserligen om serien redan innan, men välkomnade Kutscher med öppna armar x)
Melanie

2017-02-23 @ 23:04:55
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: pia

hej!
kan du säga tre bra filmer och tre tv-serie som du rekommendera. Kan va vad som helst.

Svar: Hej, Pia! Det kan jag definitivt göra! Tre filmer som jag rekommenderar är Water for Elephants, Seven Pounds och Captain Fantastic. Tre tv-serier som jag rekommenderar är 24, Downton Abbey och Desperate housewives. :)
Melanie

2017-02-24 @ 00:46:37
Postat av: johan

tips på bra drama filmer och bra tv-serie

Svar: Tips på bra dramafilmer är "Captain Fantastic", "Water for Elephants" och "Remember". När det kommer till tv-serier rekommenderar jag "Game of Thrones", "24", "The Walking Dead" och "Downton Abbey". :)
Melanie

2017-02-24 @ 19:35:24
Postat av: lisa

har du sätt narcos? vad tyckte du om den?`fundera på att se den

Svar: Jag har tyvärr inte sett Narcos ännu, men har hört mycket gott om den. :)
Melanie

2017-02-24 @ 19:35:51
Postat av: lina

vill du bli min kompis?
älska din blogg
berätta lite om dig samt tvserie

Svar: Vad roligt att höra att du tycker om min blogg, det värmer. Vad vill du veta mer specifikt? :)
Melanie

2017-02-24 @ 22:26:01

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: