Postat av: Lina - The Movie Freak

"Det känns nästan som att någon förlorat ett vad och tvingats göra en remake av Robinson Crusoe på droger" Där satte du hammaren på spiken, bästa filmförklaringen någonsin och jag gillar ditt extrainlägg där under bilden om ditt tryne =)

Hade filmen skippat bajs, kiss och sex skämten så hade jag tyckt den varit bättre. Jag gillar dock att den egentligen handlar om psykisk ohälsa trots att man blir tveksam i slutet.

Svar: Hahaha, roligt att höra att du gillade det. ;)
Jag håller med. Tyckte om den men det blir för mycket helt enkelt. :)
Melanie

2017-01-10 @ 10:58:52
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: eva

Jobbar du eller studera isåfall vad?
Hur hinner du med att se så mycket film varje dag?
Har du ett mål att du ska se minst en film/tv-serie per dag eller?

Svar: Jag studerar heltid på högskolan. Det blir egentligen inte så mycket film för mig: kanske 10 filmer och 6 tv-serier per månad bara. Jag försöker att skriva en recension per dag men vissa perioder (som nu) blir det för tufft för att upprätthålla. :)
Melanie

2017-01-10 @ 23:13:33

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: