Postat av: Lina - The Movie Freak

Vad hände här? Ett ensamt litet stycke? Och de tidigare har bara haft två... Satsar du på något nytt och kort?
Personligen så föredrar jag de med tre och fler bilder =)

Och jag har förresten försökt se den första Trainspotting-filmen som är fruktansvärt äcklig med sina grova bajsscener och neddrogade karaktärer. Jag blev helt enkelt så äcklad att jag inte kunde se klart den och nu hoppas jag bara att denna inte går på samma spår.

Svar: Precis som jag skrev i recensionen hade jag inte mycket mer att säga. Jag tänker inte ordbajsa bara för att få ett visst antal stycken. Jag gör som jag alltid har gjort: skriver ner mina tankar, och mängden anpassas efter det. :)
Melanie

2017-07-24 @ 00:48:05
URL: http://www.themoviefreak.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: