Postat av: Lina - en förvirrad filmnörd

Jag trodde också att serien skulle fokusera på försvinnandet. Men det är kanske bra att veta när jag får för mig att köpa den längre fram.

Svar: Jag tror att serien är lättare att tycka om, om man har rätt förväntningar innan. Eftersom jag hade trott att försvinnandet skulle vara i fokus och det visade sig bara uppta fem minuter i seriens början, var besvikelsen oundviklig. :)
Melanie

2018-01-21 @ 17:04:11
URL: http://www.TheMovieFreak.se
Postat av: Elsa

Jag känner så väl igen mig i alla dina tankar efter första säsongen! Men den där fascinationen du också beskriver - känner du av den redan nu så vet jag att du kommer älska både säsong två och säsong tre. I säsong ett var jag väldigt uttråkad samtidigt som jag var väldigt förundrad och fascinerad över The Leftovers. Men under säsong två kunde jag redan säga att denna serie var något av det bästa jag någonsin sett! Jag hoppas verkligen att du väljer att se vidare, och att du kommer tycka lika mycket om den som jag. I säsong två kunde jag verkligen inte slita mig. Och säsong tre är också jättebra. Så himla speciell och psykologisk.

Svar: Åh, vad roligt att höra! Efter det du berättar blir jag nyfiken på att se vidare..!
Melanie

2018-02-04 @ 22:31:37
URL: http://www.gillafilm.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: