Postat av: Bokhuset

Jag kände som du tills för bara någon månad sedan. Har aldrig riktigt gillat eller förstått mig på superhjältefilmerna. Tills jag såg Black Panther som jag gillade. Och jag hade inte riktigt något annat jag kände för att se just då, så jag fortsatte kolla på nästa film, och nästa film. Och helt plötsligt upptäckte jag att jag gillar faktiskt Marvelfilmerna. De har en helt annan humor och självdistans än DC comics filmerna har. Lustigt nog är ju BP en rätt mörk film utan humorinslag, så även om det var den som drog in mig i Marvelvärlden är det inte min favorit längre. Men jag gillar hela Marvelvärlden, dock inte DC som tar sig själv på för stort allvar (även om jag kommer att se Aquaman pga Jason Momoa ... ). Älskar också Ryan Reynold i Deadpool även om den står för sig själv lite vid sidan om övriga marvelvärlden. Så fortsätt titta, du kanske gillar det mer än du tror. :)

Svar: Åh, vad roligt att höra! Vilken är din favorit-Marvel? Är det Black Panther? Jag gillar verkligen Xmen-filmerna och Doctor Strange, sen har jag dock tyckt att övriga är för lika varandra. men kanske ska ge "genren" en ny chans, som du skriver. :)
Melanie

2018-11-22 @ 08:30:34
URL: http://bokhuset.ax

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: