Postat av: En tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Jo,jag älskar att läsa böcker och att se på filmer/tv-serier.Jag har läst din blogg jättelänge och har kollat varje dag eftersom jag inte kan sluta kolla på din fina blogg.Jo jag har läst True Blood och sett alla säsonger och jag älskar verkligen True Blood, så när jag läste betygsättningen du hade satt på både säsongerna och böckerna kunde jag inte sluta läsa. Jag undrar om du kunde skriva mer om Vampyr böcker. Jag skulle också gärna vilja läsa mer om boken BLOD OCH CHOKLAD eftersom alla säger att den äger. Men det jag undrar är då om du kan skriva mer om vampyr böcker eftersom att jag älskar vampyrer. Och om du kunde skriva om lite vampyr filmer. Skulle varit så kul om du gör det och om du svarar på den komentaren! från en tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Svar: Jätteroligt att du gillar min blogg, värmer mig verkligen!Angående True Blood så måste det vara en av de bästa vampyrserierna - den äger verkligen!
Jag läste Blod och choklad för ungefär ett och ett halv år sedan; men handlar inte det om varulvar eller missminner jag mig? :)
Det är alltid svårt att nå upp till allas åsikter och önskningar, men självklart kan jag försöka öka "vampyr"-inläggen. :)
Tack så mycket för din kommentar :D <3
Melanie

2013-11-27 @ 17:50:17
Postat av: En tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Tack oh tack att du svarade.Det betyder mycket för mig. Jag har läst alla true blodd böcker och sett alla säsonger.Längtar till säsong 7 xoxo <3

Svar: Jag försöker alltid att svara på alla kommentarer, så har du någon fråga eller liknande så garanterar jag svar :)Jag längtar också till nästa säsong! Sjukt mycket :)
Om du inte har läst Blood of Eden trilogin av Julie Kagawa så är det en vampyrtrilogi jag definitivt rekommenderar till dig. Böckerna är The Immortal Rules, The Eternity Cure och The Forever Song. Det är en av mina favoritserier :)
Melanie

2013-11-27 @ 19:45:35
Postat av: En tjej som är galen i din din blogg (och vampyrer)

Tack tipset,du är bäst!❤

Svar: Det var så lite så :)
Om du är intresserad av den serien så finns mina recensioner för böckerna om du klickar på menyn "Hitta recension: böcker" över alla inlägg (under headern), scrollar ner till Julie Kagawa och klicka på bilderna :)

Det finns även några boktrailers; inte för att de säger mycket om serien, och de är inte särskilt bra egentligen, men jag kan tipsa dig att se dem för att se ungefär vad det är för serie :)

Trailer för första boken: http://www.youtube.com/watch?v=KEcskyTyIRo
Trailer för andra boken: http://www.youtube.com/watch?v=GgUDAtC9x7Q

Andra boken är definitivt min favoritbok, men första är också bra. Det ska även bli filmer av serien :)

Ha det bra! <3
Melanie

2013-11-28 @ 15:32:43
Postat av: En tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Tack du är snäll. Var snäll att kolla in min blogg tack <3

2013-11-28 @ 18:21:19
URL: http://meandbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: