Postat av: Lina - The Movie Freak

Hahaha Du och jag är nog de enda som "älskar" denna serien lika mycket 😃

Svar: Vi är de enda som inte har smittats av den dödliga epidemin. :)
Melanie

2016-07-26 @ 17:04:06
URL: http://TheMovieFreak.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

varför tittar du på säsong två om du inte gillade den första? Tycker själv att den serien är rätt så urusel förutom att Kevin Spacey är grym skådespelarmässigt men annars nej.

Svar: Främst för att det var så länge sedan jag såg den första säsongen och jag ville se om jag ändrat åsikt. Jag har dessutom varit med om att serier blir bättre efter den introducerande säsongen, och hade hopp om att det var fallet. Jag fick dessutom den fjärde säsongen som recex för ett tag sedan, och för att skriva en rättvis recension känner jag att jag behöver ta mig igenom föregångarna först.
Melanie

2016-08-01 @ 14:54:15
URL: http://efji.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: